Dagens outfit

Igår och idag har jag strosat runt i dessa kläder och för typ första gången på flera år bar jag samma kläder två dagar i rad, haha! Jeansen är förresten de som jag köpte på mellandagsrean för några dagar sen och som ni ser så passade dom, jag var ju lite orolig för det i och med att jag aldrig provade dem innan köpet. Dock är dom gaanska stora i midjan så jag får ha ett skärp för att dom ska hålla sig på plats men det är ju inte så mycket att klaga över.


Skor - Bo Ohlsson
Jeans - Gina Tricot
Skjorta - Second hand
Jacka - Köpt i London
Örhängen - Gjort själv
Sjal - Second hand

Glöm inte att vara med och tävla om snygga örhängen HÄR.



Kommentarer

Jennilie jag trodde som du att länken till Tess "gamla" rum gick till samma inlägg, men alla rumsbilder ligger på samma ställe så du får scrolla ner en bit så ligger det där =)

grymt snygg outfit!



Gott nyy år, hoppas du får en mysig kväll!


Kom ihåg






Trackback