Zombie

Många oss känner nog igen Taylor Momsen som Jenny Humphrey i Gossip Girl eller som Cindy Lou Who i Grinchen- Julen är stulen. MEN som en del av er redan säkert vet startade hon bandet The Pretty Reckless år 2009 där hon sjunger, skriver alla låtar och spelar en del gitarr (om jag fattat det hela rätt). Jag har aldrig tagit mig tid att lyssna på några av deras låtar då jag bara trott att hon är ännu en skådespelare som vill lyckas i sångbranchen genom att spela in en dålig låt. Igår tog jag mig tiden att söka på några av deras låtar på youtube och jag fastnade direkt för låten nedan, Zombie.

Förutom att vara skådespelare, en grym stilikon (förutom ibland då hon klär sig snäppet för slampigt om ni frågar mig) så kan ju faktiskt tjejen sjunga! Tycker hon har en super härlig röst! Och inte kan man väl tro att hon bara är nyfyllda 17 år?! Jag tycker ni ska tar er några få minuter och lyssna på låten! Volymen är rätt låg i början men blir högre sen.

Vad tyckte ni?



Kommentarer

sv: Aha... :) Nej men jag tror nog att jag ska ge mig på och sy ihop ett par.:S Kommer nog att gå antingen fort eller väldigt, väldigt sakta hehe, beronde på flytten jag och hela min familj är mitt uppe i. Men jag lovar att visa resultatet sen när dom är klara!



Har flera ggr försökt att lyssna på låten Zombie, men den startar aldrig.. buuhu. Kanske det funkar längre fram....? :)



God natt!!

» LISOU

absolut!

Oj, hon kan verkligen sjunga :D skitbra!

Hej hej! Måste bara säga att jag fullkomligt älskar din stil! Är också lite rocker i blodet så det är alltid kul att hitta folk med samma tänk. :) Din blogg hamnar lätt i min "kolla-ofta-lista". Hoppas att du har en toppenhelg!

Hon är awesome! :) lyssnar lite smått på henne också, en annan låt jag tycker om är Make Me Wanna Die, den är kanoners! ;D

har lyssnat på henne länge, elr ja, nästan ett år, även fast jag vetat om deras band längre..

älskar verkligen the pretty reckless! är så sjukt glad över att jag fick träffa henne i new york :D fan va grymt dt var!

hon är verkligen grym på allt hon gör!<3

riktigt skön låt :)

» Cas

Hon var grymt mkt bättre än jag trodde! Fin blogg du har:)


Kom ihåg






Trackback