Söta snäckor

Hejsan! Vilken lång dag det har varit.. Har spenderat precis hela dagen på IKEA, kom, precis in genom dörren igen. Jag köpte ingenting, följde mest bara med men de andra köpte en del grejer, bl.a för att göra om köket.

I alla fall, som jag nämnde igår hann jag och mamma med ännu en loppis just efter lunch och där fann vi dom här söta snäckskalen. Gissa vad vi betalade för dem.. 20 kr för alla tre! Jag har tänkt ha ringar och andra smycken i dem, tyckte dom var så himla fina.

Orkar nog inte blogga något mer ikväll, är så trött och har ont så jag ska bara krypa ner under täcket nu :)
Kram!



Kommentarer
» carrs

ÄLSKAR loppisar! :)

åh fint!



SV: Tack!!

» Elin

Fin blogg!

Vackra skal..



Sv: Jag har storlek 34 i den och den sitter pösigt på mig :P :)


Kom ihåg






Trackback