So stylish!

Kvällens inspiration får snyggingarna och stilikonerna Lourdes Leon (Madonnas dotter) och Taylor Momsen (Jenny Humphrey i Gossip Girl) stå för! Lourdes är ännu bara 13 år men har redan en snygg stil (jag vill inte ens tänka på hur jag gick klädd när jag var 13), hon lär nog bli en stoooor stilikon inom några år! Och blott 17åriga Taylor är ju en riktig rockchic brud och klär sig nästan alltid snyggt och på sitt sätt. Inspireras av dessa unga damer!

Har ni några kändisar ni tycker klär sig extra snyggt?



Kommentarer

svar: Tack så mycket att du gillar min nya frisyr! Jag blev jätteglad!! Funderar på att låta mitt hår få vila från all vämestyling och då får jag tvunget gå och se ut så här en tid framöver... hehe. ;)



Taylor har jag inspirerats av i en tid.. Men det är klart.. Lourdes klär sig snyggt hon med, men det känns så konstigt att hon är så väldigt ung. Och jag såå gammal, om du förstår hur jag menar? Haha!:S (Ps Nu gick det att lyssna på låten. Riktigt bra tycker jag!!)

sjukt snyggt klädda de där småtjejerna :P



Jag gillar Taylors stil. Alltid cool på sott egna sätt.



Själv är jag väldigt lätt inspirerad, och hittar ideér överallt. Men Kristen Stewart, Rachel Bilson, Jennifer Love Hewitt och Rihanna är några vars stilar jag älskar grymt! Många fler också men några av min favoriter är dom ;)


Kom ihåg






Trackback