Second hand fynd & outfit

Hej! Sen sist hann jag och moder med ännu en till loppis. Där fyndade vi också fina saker, ni ser en del av dem här nedan.

Den här väskan fick följa med mig hem för en tia på loppisen jag var på i morse.

Ser ni förresten att jag har tonat håret? Gjorde det igår.. Hade köpt en toning som skulle vara mellanbrun men som ni ser var den gaaanska mörkbrun, igår såg jag svarthårig ut! Jaja, efter några tvättar lär det ju bli snäppet ljusare.

Och mina favvoskor, eller ett av dem har gått sönder.. Ni ser på ena foten, där kan man sticka ut stortån om man vill. Snyft.

Skor - Second hand
Shorts - Avklippta jeans
Skärp - Second hand
Tröja - Second hand
Hatt - Köpt i Schweiz
Smycken från blandade ställen



Kommentarer
» jenny

älskar väskan

åh ja hatar dig för att du alltid hittar så snygga saker å rååbilligt haha!

sv. jag är inte osmart jag har bara otur när jag tänker ;)

» maria

gud vilken snygg outfit och superfin väska!



sv: haha kan nästan förstå det ;)

:)

Skorna var riktigt snygga förresten!

» r.h

FYFan VAd NICE

SVAR: Åh tack :D Det gjorde det!

Sjukt snygga bilder! Haft en bra lördag så långt då? :=

snygg ! :D gillar din stil :)

» anna

väldigt snyggt!

Älskar väskan du fyndade!!



svar: Tack för din omtanke.... och skönt att höra att du också har en "tro". Det behöver man verkligen! Jag tror också att vi kommer att få träffas igen. Jag tror på det bibeln säger -att det skall bli en uppståndelse av dom döda här på jorden.. som det står om i Johannes, kapitel 5 och vers 28 och 29a i bibeln.. Och fram till dess så vilar dom döda utan vetskap (som en djup sömn) som det sägs i Predikaren, kapitel 9 och vers 5 och 10. se länken nedan (där jag citerar dessa bibelställen): http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com/2010/06/persoligt-avsked.html



Men om du vill, så slå gärna upp dessa bibelställen i din egen bibel och se att det verkligen står så i bibeln... :)



KRAM på dig...

jättesnyggt!



Hoppas du har en fin lördagskväll :)

» anna

har suttit och kollat igenom dina outfits lite nu och jag måste bara säga att jag älskar din stil :) verkligen!



sen måste jag bara fråga vart du handlar när du handlar second hand? som jag har förstått det så bor du i skåne nu och eftersom jag också bor här så skulle jag vilja ha lite tips :) haha!

» Linda

Sv: Ja! Man vill ju att skjortan ska sitta lite löst. Stod det när kläderna skulle levereras? Kan du lägga upp en bild då du har på dig skjortan då? :D



P.S Varför köper man kläder fast man är fattig??? Att vara buddhist hade varit ett billigt och bra alternativ för oss fattiglappar.

ja jag kan inte heller käka direkt på morgonen! Usch då mår jag illa!



Du borde absolut ta tag i det! ;) Gör det när du får tid och lust.



Aha på så sätt! Måste kolla om det finns några loppisar i närheten. :D

Röda korset har jag inte varit på, men antar att det borde finnas någonstans här. ^^



Jäklar vad snygg väska! Ge mig!! <3

xD


Kom ihåg






Trackback