Outfit (Bildbomb)

Så här ser jag ut idag. Visst är det lite festivalkänsla över det hela? Stövlarna är förresten dem jag vann då jag var med i tidningen FRIDA på "Min modevecka", jag vann ju ett par stövlar och ett regnställ. Till en början var jag rätt osäker till om jag skulle behålla stövlarna eller inte men nu har jag kommit fram till att jag älskar dem, det är ju riktigt snyggt med stövlar, speciellt nu när hösten är på väg. Här bjuder jag på en riktig bildbomb!


Nokianstövlar
Shorts: Brorsans avklippta jeans
Flätat skärp: Second hand
Body: Cubus (tror inte jag har visat den, köpte den iaf när jag och Hanna var i malmö, tror jag betala 25 kr eller nåt liknande för den).
Skinnjacka: Köpt i London
Sjal i håret: www.jencastyle.se
Örhängen?
Halsband: Från blandade ställen, bl.a Lindex
Ringar: Från blandade ställen, bl.a Lindex och H&M



Kommentarer

Fina bilder! Äh, snart måste jag kosta på mig att köpa en bättre kamera. Blir värdelösa bilder med mobilen..



Kram

jättesnyggt ju :)

» Bunny

Åh vilken underbar outfit! :D


Kom ihåg






Trackback