Nytt x 2

Tjabba tjena hallå.
Jag har ett tag varit rätt sugen på en poncho men samtidigt varit tveksam till dem, om jag skulle använda den osv. MEN idag hittade jag den här snyggingen på loppisen för 40 kr, tyckte först det var för dyrt (HAHA) men sen insåg jag att det var ju inte alls dyrt så jag gick tillbaka och köpte den, och visst är jag glad för det! Dom här ljusrosa jeansleggingsen köpte jag och moder tillsammans för nån dag sen också, de kommer från Bo-Ohlsson och gick loss på 99 kr.

Skor - Din sko
Leggings - Bo Ohlsson
Linne - H&M
Poncho - Second hand
Hatt - Köpt i Schweiz
Smycken från blandade ställen



Kommentarer

Tack! :) Tycker också det! Lite mer användbar också! :)

Åh, sånt är så tråkigt.. Hade ett par kängor en gång som tappade sulan, men hittade som tur var ett par nästan likadana direkt! :p

» Linda

Jamen nice!



Jag vet, det är underbart.. Men jag fick en tankeställare idag när jag rensade min garderob. Kläder jag köpte för bara ett år sedan är jag less på. Kanske för att de har blivit lite för småa, men ändå.. Vad kommer hända med tröjan jag köper till veckan om ett år! Fan flera tusen kronor i sjön... hahah

hahahah nej då så gammal är jag inte! :) 20 år it is! :)

och tack så jättemycket för så massa fina ord! :) tack!!

skitsnygg Poncho

Va oj! :P Det var verkligen billigt! Finns det mycket olika loppisar där du bor?

Gillar du inte riktigt trenchcoats? ^^



haha absolut! Det var ett asbra tips!

åh jag vill också ha en poncho!! :P

skitsnyggt ju! funderar på att köpa en poncho nu till hösten :)


Kom ihåg






Trackback