MILLA of SWEDEN

Hejsan!
Har ni sovit gott? Jag sov så där.. Blev så att jag la mig rätt sent ändå, pratade bl.a med min fina vän Sara i tfn i nästan två timmar så det var himla trevligt. Sen åt jag en fjuttig liten kopp med chips men började må så otroligt illa, trodde ett tag att jag skulle spy men som tur var gjorde jag inte det. När jag var yngre kunde jag inte äta chips för då började jag alltid må illa och så spydde jag upp det på natten (mysig info va, haha), så jag antar att "allergin??" sitter kvar.

Nu vidare till överskriften.. Milla of Sweden är min mammas företag där hon designar, tillverkar och säljer fin fina smycken och keramik. För nån vecka sedan var vi och fotade en del av hennes smycken och nu ligger bilderna uppe på hennes hemsida! Så, kika in där om ni vill se massa fina bilder och massor av bilder på mig. Om jag inte minns galet ser sidan bättre ut om man öppnar den med internet explorer men den fungerar självklart i firefox också, men det kan se lite konstigt ut på vissa ställen bara.

Några bilder från hennes hemsida.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback