Läsarstilen #4

Idag får 23-åriga Teresia (så coolt namn!) stå för stilen! Ni hittar hennes blogg här: www.modeteresia.blogg.se

Skinnjacka: H&M
Kofta: MONKI
Halsband: Handgjort
Långkjol: MONKI
Stövel: Weekday

Som många av er vet har jag den senaste tiden blivit väldigt kär i långkjolar, tycker det är så otroligt fint, därför kommer det kanske inte som en chock att jag gillar Teresias outfit. Skorna tycker jag också ser väldigt tjusiga ut och jag gillar att färgen på skorna och halsbandet går ihop, det gör att outfiten följer en "röd tråd". Och skinnjackan är ju en skinnjacka, dom går ju inte att ogilla (om du frågar mig). En väldigt snygg look som dessutom ser oerhört bekväm och vardagschic ut!


Vill du också synas med din outfit på min blogg? Det är väldigt enkelt, läs mer om det
här!



Kommentarer

hur är din måndag babe? (:

Jag vill lätt vara med! Allt bra idag då? :)

» Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

» anna

väldigt fint :)



svar: aha okej tack! får dra dit nästa gång jag är i malmö :) såg förresten att du har en kategori om berlin? vad gjorde du där, för som jag förstod det rätt så var du där rätt länge :) haha sorry om jag frågar för mycket..

vilken ära och vara med här!

skitskoj ide verkligen!

vill också säga att jag gillar din blogg!


Kom ihåg






Trackback