Läsarstilen #3

Då var det dags för Läsarstilen igen! Idag bjuder 16-åriga Linda, som driver bloggen http://Lindaabrahamsson.blogg.se på sin snygga outfit!

Tunika - Bikbok
Cardigan - Monki
Jeans - Gina tricot
Boots - Scorett


När frågan om vem/vad Linda inspireras av svarade hon så här;

Jag inspireras egentligen av allt omkring mig, både personer som går förbi på gatan och stora modeikoner som Alexa Chung mfl. Även modebloggare inspirerar mig otroligt mycket, framför allt Jane Aldridge, tjejerna bakom Anywho, Elin Kling, Columbine Smille, Emma Elwin och många fler, som jag slaviskt följer genom bloggarna. Olika moderepotage i bl.a. Vogue och Elle ger mig också nya idéer och tankar. Oftast inspirerar det som är fult mer än det som är fint/ snyggt.

Jag tycker hennes outfit är klockren! Kan vara för att jag älskar när man matchar helsvart med en färgglad detalj- som här blev tunikan! Jag skulle gärna ha hennes tunika i min ägo, en riktig läckerbit det där! Koftan gillar jag också, jag är ute efter en liknande, en svart i längre modell! Det känns som alla borde ha en sån kofta till höstgarderoben (vilket jag tydligen inte har). Riktigt snyggt!



Kommentarer

Åh, vad glad jag blir! :) Tack så jättemycket!

Kram!


Kom ihåg






Trackback