Önskelista

Som många av er vet äger jag en hatt som jag verkligen gillar och den används väldigt flitigt! Dock skulle jag vilja utöka min möss/hattsamling (nu låter det som jag har massor av hattar men det har jag ju inte, har endast två stycken) med en som är rund.

 

Var nyss inne på H&M's hemsida och såg att dom hade den perfekta runda hatten för endast 79.50:-!! Den vill jag ha! Jag hittade även en jacka och en skjorta jag skulle vilja ha. Allt är ju så billigt, speciellt plaggen jag suktar efter. Men tyvärr har jag inga pengar eftersom jag inte har någon slags ersättning så jag får keep on dreaming...

 

Ni hittar allt på H&M's hemsida!

 

 




Kommentarer

åh, hatt är så jävla snyggt! önskar att jag oxå passade i det.. haha

Jag har den skjortan! SÅ himla snygg :D

» Bunny

Jag skulle köpa den där hatten idag. Fanns inte i butik :(

älskar den skjortan! har den i svart :)

hej! nu kan du kolla om du gick vidare i outfittävliongen :)

sv: tack detsamma! du har snygg stil :)

» Petra

SV: Tack:) Ja jag älskar den skjortan!


Kom ihåg






Trackback