Fotning #2

Som jag skrev igår skulle jag och moder fota lite till idag om vädret tillät. Till en början gjorde det inte det så då tog vi ett gäng bilder i vårt uterum, men sen blev det ett litet uppbehåll ute så då skyndade vi oss ut till en skog. Här bjuder jag på några utav bilderna vi tatt idag, och som igår har mamma fotat medans jag agerat modell, stylist och redigerat.

Alla smycken har mamma designat och tillverkat!

Hehe som ni ser är det inte alls min stil vad det gäller klädval men tycker dem passade super till smyckena. Fast tolka mig inte fel, jag tycker sånna här kläder och lager på lager är super fint, bara inte min stil :)

Imorgon ska jag försöka bjuda på en outfit, en "riktig" sådan!
Kram.



Kommentarer

sv: så lite så:)

ännu fler underbara foton, ni är duktiga både du och din mamma :)

Åh åh åh är det jag kan få fram, riktigt snygga bilder! Snygga kläder och smycken. Älskar den fjärde bilden.

sv: Men jättesnyggt är det iallafall! :D Och snygga smycken som din mamma designat med.. Gillar speciellt armbandet med texten. Jättefint!

Grymt fina bilder!! Fin miljö, ljus, kläder och smycken:)

Cathrin:Tack så mycket!! :)


Kom ihåg






Trackback