Favoritårstid gällande mode.

Fick en fråga för nån dag sen som löd så här;
Vilken årstid är din favorit då det gäller mode? :)

Svar: Jag måste nog säga hösten rent klädmässigt (annars gillar jag inte hösten så mycket för då inser man att sommaren är slut och att det är flera månader till nästa sommar). Jag älskar att bära strumpbyxor, sjalar, mössor och lager på lager vilket är enklast att bära på hösten, på sommaren är det för varmt för det, på våren likaså då solen börjat värma och vintern gör man inte annat än att frysa. Nu har jag dock bara tagit upp vad jag gillar att bära vilket inte alltid är "mode". Men modemässigt säger jag nog också hösten, ibland även sommaren då jag tycker jeansshorts är görsnyggt!

Vilken är eran favoritårstid då det gäller kläder och mode?





Och ps. jag har en liten fråga.. På alla datorer finns ju en knapp som heter prt sc (print screen) som kopierar sidan man är på (som bilden från minoutfit som jag la ut inatt). På min dator är dock prt sc och home på en och samma knapp så när jag trycker på den åker jag bara upp på sidan "home". Sidan kopieras inte så jag antar att jag ska hålla in en annan knapp också då jag vill print screena? Men vilken? Haha blir galen på det och vore tacksam av lite hjälp.. Har fått hjälp!




Kommentarer

Testa Fn- knappen samtidigt som du trycker på print screen-knappen. Tror det kan funka, funkade på min förra dator :)




Kom ihåg






Trackback