Det sa bara "klick"




Beställde nyss hem dessa tre saker från H&M! Jag känner mig nöjd men snacka om att jag hade beslutsångest innan.. Jag har som sagt ingen slags ersättning just nu så jag får endast lite pengar nu och då från mina föräldrar. Igår fick jag en slant och det första jag gör är att shoppa och shoppa och shoppa. MEN för att inte få så dåligt samvete tänker jag så här; Det är mindre än en månad kvar tills jag opererar ryggen och efter det kommer jag har svinont och bara tycka synd om mig själv ett bra tag, så jag måste passa på nu (får intala mig det om och om igen, haha).

Nä men och jackan var ju väldigt snygg och så billig, tänkte även att jag kommer aldrig komma över en billigare jacka så näe, det blev en beställning på den med. Lite synd bara att den inte levereras förrän om ca 2 veckor, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju..



Kommentarer
» selma

Hej =) I min blogg har jag något som jag kallar för "kärlekshistorian" för att jag tycker om att läsa vad andra har varit med om, tragiskt som lyckligt. Så om du vill dela med dig av din egna kärleksberättelse kan du maila den till : [email protected]



Så kommer den upp på min blogg snarast. Du väljer själv om du vill ha med namn/bloggadress eller vara anonym.



För att läsa tidigare kärleksberättelser kan du klicka dig in på "kärlekshistorian" som finns under kategorier.



PEACE & LOVE.

Sv: Eller hur :)



Den där gröna har jag en likadan :) jättefin är den!

» elin

snyggt! älskar jackan!

» emina

svar: Fan vad grymt! :D, trodde att du hade photoshop och sånt ;P

kul att du gilla dem (= ja verkligen!

» maria

SNYGGT! ALLT!

Ja.. Växt upp mer eller mindre ;) men aja.. Mitt minne av Haga var iaf. inte så ljus!

Det är otroligt vad man kan få för en femma.

Snygg hatt, i dag ska jag också gå på hattjakt.

Oj vilka fynd ;)

Vad roligt! Ska hålla lite extra utkik! :)

Grymt snygga grejer! Funderar också på den gröna skjortan, mums!

» Linda

Vilken storlek tog du på skjortan? :) Man vet som inte om den är stor i storleken


Kom ihåg






Trackback