Dagens loppisfynd!

Idag är det lördag vilket för min del betyder loppis i Suckarnas gång! Den här dagen var det riktigt många utställare, mest hittills i år skulle jag tro. Jag hittade massa fina saker till grymma priser, mamma shoppade också en massa, både till sig själv och till övriga familjen. Vissa saker ger dem ju nästan bort (vilket jag inte klagar över, hehe). Här kommer det jag fyndade!

Två kjolar, 20 kr styck.

Ett spetsfodral, 30 kr.

T-shirt, 10 kr. Får se om jag behåller den själv eller om jag ger den till brorsan.

Ett par låga stövlar jag blev lite smått förälskad i, 20 kr.

En bok som verkade rätt intressant, och tragisk.. 1 kr.

Dom här jeanslegggingsen köpte mamma för 20 kr, men jag lär också använda dem en del.

Så där ja, andra grejer vi också fick med oss hem var superfina halsband, en tunika, en kofta till broder eller styvpappa, film, leksak, jeans.. Tror det var de :P

Men för det ovan (räknar in leggingsen också) fick jag punga ut 121 kr, vilket känns helt OK ;D



Kommentarer

den orangea kjolen var riktigt snygg!



sv: ja ett år är ju en evighet!

snygga kjolar :) och frän t-shirt :)


Kom ihåg






Trackback