Bok- och bloggtips

Hörrni, nu är det så här att jag tigger om eran hjälp! Inför min kommande operation skulle jag behöva införskaffa ett x-antal böcker så jag har något att göra då jag bara ligger och har ont, så, kan ni tipsa om bra böcker? Skriv gärna lite vad de handlar om också.

Förresten så trillade jag in på en blogg vid namn Dollyblond som jag nu är helt fast i. Hennes stil är ju dundersnygg och hon lyckas alltid så jäkla bra med att matcha hennes kläder på bästa sätt. Här har ni ett smakprov med bilder jag lånade från hennes blogg.



Kommentarer

Hejsan (: Finns många otroligt bra böcker, beror ju på vad du vill läsa men jag ska ge några förslag på några jag tycker är bra :)

Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger.

Vägen till stjärnorna av Barbara Bickmore.

Water for elephants av Sara Gruen.

Dark hunter serien av Sherrilyn Kenyon.

Snow angels av Elizabeth Gill.

Anonym: Tack för boktipsen!! :)

» Anna

Jag antar att du har hört talas om blondinbellas Egoboost. Jag är inget stort fan av henne eller kände inget stort behov att läsa en sådan bok, men jag måste säga att den var riktigt bra. Gillar att det är från "hennes ord" liksom och hon berättar mycket bra saker.

Har inte så många boktips att dela med mig av eftersom jag i stort sett bara läst twilightböckerna. de två jag har läst förutom dem är Shiver och och uppföljaren Linger. Du har säkert hört talas om dom annars så handlar dem i stort sett om Grace och Sam. Sam som spenderar hela året som varg förutom om somrarna. Grace som alltid står vid sitt fönster för att se efter sin varg men de gula ögonen. deras kärlek och kamp för att stanna tillsammans. Typ. Gillar dem!

Anna- Yes den har jag hört talas om! Är faktiskt lite småsugen på läsa den, speciellt eftersom de flesta verkar gilla den så mycket!


Kom ihåg






Trackback