Black'n white


Hejsan! Kvällen har jag spenderat framför tv'n. Såg först ett program om ungdomar som vägde kring 300-400 kg(!!) och sedan slutet på Fångarna på fortet. Programmet om dom feta var nästan hemskt att se, hur kan det egentligen gå så långt.. Och en av mammorna verkade helt knäpp, det var i princip hennes fel att hennes son vägde ca 350 kg! Helt plötsligt kände man sig i alla fall väldigt smal, haha.

Nu ska jag fixa med lite bilder sen komma mig i säng. Det har blivit väldigt sena kvällar för mig de senaste dagarna men något säger mig att det inte kommer ändras ikväll, hehe.

Just det! Gick vidare i en outfittävling HÄR så vill ni får ni gärna lägga en röst på mig, jag är nr 6.
Kram.



Kommentarer
» Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

Fin transparant skjorta.

Sv: Men tack så mycket :D Vad glad jag blir!

Underbar bild!

snyggt!

done and done :)


Kom ihåg






Trackback