Behind the walls, they've seen it all

Satan i gatan vad det blåser ute! Rena rama stormen. Haha vissa bilder som mamma tog på mig såg helt sjuka ut för att håret flög åt alla möjliga håll men här kommer de som blev bäst.


Skor - Köpta i Schweiz (145 kr)
Byxor - Gina Tricot (tror jag fick dem för 50 spänn)
Skjorta - Second hand (5 kr)
Sjal i håret - Second hand (65 kr)
Ringar från blandade ställen
BH - Lindex (25 kr!)

Sen måste jag bara berätta en grej som hände när vi (jag & mamma) var och fotade. Vi tog cyklarna till den här platsen ni ser på bilderna ovan och la ifrån oss dem bredvid gå/cykelvägen. Vi ställde oss nå 100 meter från dem och började fota tills mamma tvärskrämde mig då hon röt till. Först fattade jag ingenting varför hon höjde rösten men sen såg även jag att en liten pojke i typ 10års åldern stod vid en av våra cyklar (som låg ned på en gräsplätt). Mamma sa något i stil med "Hallå, bort från cykeln...!!" och pojken sa bara "Okej" och gick. Han hade nämligen gått fram till cykeln och börjat trampa, nästan hoppa på däcken och ekrarna.

Då är min fråga. VAD FAN?! Det första man gör då man ser en hel cykel ligga på backen är väl inte att börja hoppa på den?! Är det så ungarna underhåller sig nu för tiden? Och jag menar han var helt ensam och på väg hem från skolan (tror vi, han hade en ryggsäck på sig och i närheten ligger en skola). Helt sinnes! Cykeln fick en liten skada men den fungerar som tur är annars hade jag allt sökt upp ungen och talat vett med honom!



Kommentarer

Nu är jag återigen igång med bloggandet efter min vecka på Kreta. För tillfället fylls blogginläggen med härliga bilder från Kreta, spana gärna in på bloggen och kommentera! Kramar från Madde

Haha, helt underbara bilder :D

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

SVAR: det äre! jag får väl ta och provköpa en då :D haha!



ooj så snygga bilder!

» Fanny

Grymma bilder :) riktigt snygg outfit ! ;)

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

hehe, du är inte ensam om att vilja göra vad som helst för att se elvis på riktigt, kan jag ju säga! ;D haha, han är min största idol, gud alltså, önskar verkligen han levde idag så man fick en chans att träffa honom! Som jag brukar säga; jag är född alldeles för sent!

Jätteläckra bilder, förresten! :D

Ha det bra! :-)

» Bunny

Himla snyggt!!



Och ja, tyvärr så tror jag att barn är sådär nu för tiden :(

» Julia

I värsta fall kunde han väl lånat den om han var cykelsugen, kört runt lite och lagt tillbaka den? I värsta fall! Sjukt ju!! :O :/

det finns folk till allt :s

grymma bilder dock :)


Kom ihåg






Trackback