Påskafton!

Jag måste ju börja med att säga GLAD PÅSK, kom ju på att jag inte sagt det än *fy skäms*. Nu under påsken är det konstrundan här i Skåne (eller om det bara är på Österlen?), det menas att massor av konstnärer, fik, gallerier, små butiker och massa annat har öppet så man får kika. Det blev en heldag för oss så nu är jag så trött att jag ärligt talat tror jag ska gå och lägga mig.

I alla fall, vi tog massor av fina bilder och här kommer några av dem.

Ringen för dig som vill ha en stooor och synlig ring på fingret!

Vi njöt av solen.

Och lilleman sprang omkring och var bara allmänt lycklig.

Vi köpte götte på Buhres, mums för färsk fisk och röror.

Vi köpte två olika musiga röror, smaksatta fiskar och bröd som vi åt till lunch ute i solen.

Finaste mamma och broder.

I Kivik.

Helt sinnes vad det blommade, hur jäkla vackert som helst!!


Och vissa blommor fick sig ett dykarbesök av en humla.

Man såg skyltar överallt där det stod t.ex "Öppet" "Galleri" "Café" osv, bara här nedan ser ni ju ett par skyltar..

Vi satte oss mot en varm vägg och fikade.

Mamma skulle locka på en liten kissemiss men efter att hon såg den här bilden bestämde hon sig för att ALDRIG mer locka på en katt :D Ps. Katten kom inte fram, man kan ju undra varför....



Åsså styvpappa får vi ju inte glömma bort, världens bästa som alltid funnits där.

Så har min dag sett ut, visar middagens dukning imorgon, ids inte gå ner å hämta kameran :)
PUSS!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback