Tråkigt väder..


Det första jag gör då jag vaknar (förutom att ligga och dra mig i sängen i si så där 20 min extra) är att dra upp rullgardinen och spana in vädret. De senaste dagarna har vi ju blivit bortskämda med massor av sol så imorse då jag kikade ut genom fönstret blev jag riktigt besviken då det var så grått som det kan bli. Håller ni inte med mig om att man blir på så himla mycket bättre humör då det är fint väder ute? jag tycker verkligen att det brukar vara så. Nu kikade jag precis ut igen och ser att regnar.. Ännu sämre än att bara vara grått.

Just det, vad heter Harry Potter filmen som Robert Pattinson är med i? Jag har inte sett den då jag inte tycker Harry Potter filmerna är så överdrivet bra (har sett de tre första tror jag) men just den funderar jag på att se i det här dystra vädret, så, vad heter den? Och hur många filmer finns det egentligen? :O

Kram på er.



Kommentarer

han är väl med i flera av dom?

vet dock inte vilka, har inte sett alla..

» Hanna

han är med i harry potter och den flammande bägaren, den fjärde filmen :)

Det finns sex filmer på DVD. Den sista har premiär i november och nästa sommar (den sista delas i två - just därför). Så sammanlagt blir det åtta filmer! :)


Kom ihåg






Trackback