Svar på frågor osv..


Tycker den här bilden som vi tog igår blev rätt härlig. Visst ser det somrigt ut? Det tycker i fulla fall jag! Fick en fråga var skorna är ifrån och de köpte jag i somras då jag var i Schweiz på rea för ca 150 kr om jag inte minns helt galet. Jag minns hur jag velade fram och tillbaka om jag skulle köpa dem eller inte, för jag var rätt osäker till färgen men nu i sommar är de ju pertfekta då det ska vara jordnära/beiga färger OCH platå, dom är helt rätt nu alltså ;)

Jag och mamma håller på fota en del nu det är därför jag är så inaktiv här men jag hoppas ni kan leva med det, hehe! Och just det, ännu en fråga jag fått är att skulle inte jag få en ny header eftersom jag vann TTS Blog Awards?, och Jo det är helt korrekt, dock har jag valt att vänta med den tills i kanske maj då den jag har nu är någorlunda ny och jag gillar den :)

Så, nu ska jag ta och avsluta här, vi hörs senare under dagen.
KRAM!



Kommentarer

Vad står det på din tatuering du har i nacken? :)

Vilken underbar bild! Du är grymt snygg!


Kom ihåg






Trackback