Pyjamas och gosig morgonrock..


Morsning! Nu sitter jag i köket i min sköna pyjamas och min älskade morgonrock! Vaknade för ca 1,5 timme sen så jag har vart vaken ett tag men brukar oftast inte klä på mig efter ett par timmar :P

Och damn vad vi blir bortskämda här nere med sol, vi har ju haft sol hur länge som helst nu, och jag lovar, jag klagar INTE!! Jag verkligen äääälskar det, funderar på att gå ut och sätta mig i solen en sväng sen, vill ju börja få tillbaka min fräknar som är som försvunna under vintern..

Nä nu ska jag käka lite frukost, vi hörs sen igen!
Kram på er!

Ps. Ser ni hur "snyggt" jag matchar mina rutiga pyjamasbyxor med en randig tröja och en röd morgonrock?! Haha.



Kommentarer
» ANGIE

Ja jag gjorde det! :D trodde knappt jag skulle göra det!

Nä precis! så fast pengar är viktigt är det inte allt! :)



Oh så snällt! Blir lite lättare att få roligare outfitbilder då! :D Hon är verkligen duktig på att fota!

shit vad roligt, när öppnar den? och vad heter den?!


Kom ihåg






Trackback