Outfit onsdag


Skor, väska, jeansväst Second hand, spetsklänning (testplagg till vår kommande webbutik), skinnjacka köpt i London, hatt köpt i Schweiz, glajjor från Lindex.

Tjena mittbena.
Nu är jag hemma igen. Jag och mamma drog en sväng även idag till flygplatsen i Malmö men denna gången för att hämta en av mina bröders vänner som ska spendera sitt lov här.

Efter bilresan och att vi h'mtat honom åkte vi in till Ystad där vi gick omkring en liten sväng och sedan mötte broder upp oss. Just de, innan vi åkte till flyget var vi också en sväng i Ystad.

Ha en fin eftermiddag, puss!



Kommentarer

Oh, visst är ystad fint nu under våren? Bästa staden :D (Kan bero på att jag bor här, men ändå xD ) hihi

Snygg outfit!! Nästan exakt så där var jag klädd början på 90-talet, hihi... :p

varmt och härligt det ser ut !


Kom ihåg






Trackback