Outfit onsdag


Så här trippar jag omkring idag! Skor, väska Second hand, leggings H&M, långt linne Vero moda, kofta Bik Bok, Skjorta testplagg till webbutiken.

Idag ska jag laga middag och denna gången blir det inte sushi ;) Tror jag kan har förätit mig på det, hmm.. Jaja, jag ska knopa ihop en kycklingpaj i alla fulla fall! Det jobbiga är bara att jag är grymt mätt fortfarande efter lunchen så jag kommer typ spy över pajen, mysigt va, hahah! Nä nu överdrev jag en hel del!

Ps. Ni måste bara kika på det här klippet, tror inte (?) jag visat det förut.. Det är från ett avsnitt från The Vampire Diaries och jag kollar på det här klippet om och om igen, älskar Damon och hans uuunderbart snygga kropp ;) Titta och njut! Hmm hinner inte leta efter ett klipp som man kan bädda in men klicka här om ni vill se det, bäddar in det senare om jag hittar en som går att bädda in.

KRAM!



Kommentarer

åh vilken snygg väska!


Kom ihåg






Trackback