Outfit lördag!


Skor, väska, vantar, tröja Second hand, byxor Gina T, jacka H&M, glajjor Lindex, sjalen kommer säljas i vår webbutik (jencastyle.se, den har inte öppnat än).

Vilken härlig dag, lalala lala lalala...
Klev upp 8.30 imorse och ca en timme senare begav sig jag, mamma och Liam på loppis i Suckarnasgång där jag inhandlade två grejer som jag kan visa senare. Sen gick vi ut på en liten prommis där vi tog massa fina bilder som jag också visar er senare, så länge får ni se hur jag ser ut idag!

Nu ska jag ner å käka lunch, vi hörs sen.
KRAM!



Kommentarer

SV: Tack för ditt svar, då vet jag det :). Nu har jag börjat blogga igen så du är välkommen tillbaka till bloggen! :D.



Ska sedan lägga upp en magic trick som jag har gjort, så missa inte det ;). Förresten, trevlig helg :)


Kom ihåg






Trackback