Nätshoppat


Nu har jag nätshoppat lite, dock inga kläder eller skor utan det blev två böcker; The short second life of Bree Tanner, ja ni vet den femte boken till The Twilight Saga, dock har den ju inte kommit ut än så jag har bara kunnat boka den, men då den släpps trillar den ner i min brevlåda ;) Sen beställde jag även The Vampire Diaries; The Awakening & The Struggle. Visste ärligt talat inte förrän idag att serien var baserad på böcker, har dock hört att serien inte alls håller sig till böckerna men jag tänkte att jag kunde ge dem en chans. Det finns 7 böcker men jag beställde bara de första två för att se om det är något jag vill fortsätta läsa eller inte, och om jag gillar dem får jag önska mig resten då jag fyller år för det är ju inte så himla länge kvar dit (ca 1 månad).

Jag beställde böckerna från CDON.com! Hittade en rabattkod här så man fick beställningen fraktfri så använd den koden om du ska beställa därifrån, vet dock inte hur länge den gäller.

Ps. Är det någon av er som läst böckerna, The Vampire Diaries? Vad tyckte ni om dem?



Kommentarer
» Sofia

Såg avsnitt 18 idag, MUMS!! Gud som jag längtar tills nästa, har du sett förhandstitten av avsnitt 19? Kommer bli helt gaalet bra!



Har läst de 4 böckerna, och serien är bättre än böckerna... :P Men gud som det skiljer sig åt, du kommer se! Just nu i serien är inget som i böckerna haha.

snart kommer avsnitt 19 ut! :D

tror också jag ska köpa böckerna :) fast man kanske blir lite besviken om det är väldigt olikt serien ;p

en femte bok :o det visste jag inte....när kommer den ut?

sv: aah okeej! den måste man ju ha till samlingen :D

har du läst "genom dina ögon" (eller "the host" som är orginaltiteln) av meyer? :)

sv: jaa jag fick den när jag fyllde år. mer eller mindre sträckläste den, hur bra som helst :D


Kom ihåg






Trackback