Loppis, promenix och lunch på "stan".

Hejsan! Tyvärr var väderleken rätt, vid 11.30 började det bli mulet och nån timme senare kom några droppar regn men mysigt hart jag haft ändå. Jag och mamma promenixade in till stan där vi började gå på loppisen i Suckarnas gång som börjat om igen, dock är den rätt liten nu så här i början så jag hittade som tur var ingenting (vill inte slösa pengar).

Efter loppisen strosade vi omkring lite inne i stan innan vi satte oss ute och käkade lite lunch ute i solen (innan molnen hann komma).

Vi drack varmchoklad och åt varsin jätte god laxmacka.

Efter det promenerade vi vidare bort från stan och mot en bekant, efter vägen tog vi bilder på fina blommor och buskar så några bilder är tagna av mig och några av mamma :)

Då vi kom till campingen blev vi förvånade över hur många som var där, jag menar nu i april?!

Efter promenaden gick vi hem till en av mammas vänner där vi fikade och pratade och tog ännu mera bilder.

Det blev rätt hurvigt ute sen så nu är jag frusen i hela kroppen och funderar jag bara på att lägga mig under täcket och se på en serie eller kanske en film.

Vad gör ni idag???? =D



Kommentarer

den mackan såg riktigt god ut !! :D


Kom ihåg






Trackback