Look alikes


Bildkälla Rob, Ian, Chase.

Dessa tre tycker jag är himla lika varandra! En ung Rob Lowe, en het Ian Somerhalder och en snygg Chase Crawford. Likheten mellan Rob och Ian är ju otrolig! Ian och Chase tycker jag mest är lika varandra kring ögonen och det området (och posen då, hehe), eller vad säger ni?

Haha alltså jag har blivit helt besatt av Ian (han spelar Damon i The Vampire Diaries), googlar allt jag kan på honom, ser intervjuer på youtube, ser vad det står för skvaller om honom osv. Säger ju det, besatt! Och tror ni jag blev glad eller då jag kikade igenom nya Glaze och det var två sidor med bilder på honom, wihoo! Hmm, undra om han och Nina verkligen är tillsammans, då blir jag lite sur! :D




Kommentarer
» H

Jag älskar Ian Somerhalder :D så jävla bäst e han i vampire diaries.

chace och ian är sjukt lika varandra!!

nej men han har en annan tjej, vet det genom twitter där han har skrivit det hehe

H- Åh jag vet, han är ju helt fantastiskt och han spelar rollen otroligt bra!!!



Anonym- Oh crap!!! Hade vart roligare om han var singel ;)

» Lina

Tycker också att Logan Lerman är hyfsat lik Ian!


Kom ihåg






Trackback