Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag, grymt bra, kämmer mig väldigt utvilad just nu.

Igår kom jag på en fråga till er som jag tycker var rätt bra om jag får säga det själv ;)

Om du fick välja en av dessa två, vilken skulle du välja? Att få 100 000 kr (hundra tusen, du behöver inte skatta på dom) eller en heldag med en valfri känd person (du får inte välja någon som har gått bort) men det kan vara t.ex Barack Obama, Robert Pattinson, Angelina Jolie, Britney Spears osv osv.

Skriv vad du skulle välja och motivera gärna, om du väljer en kändis, skriv då vem.


Update klockan 15:55; Melissa ville veta vad jag skulle välja och varför jag valde att inte skriva det först var för att jag kan verkligen inte välja.. Att få 100tusen i handen vore ju inte helt fel, jag skulle genast boka mig en resa till utlandet och sedan shoppa för några tusen och sedan spara en del också. Men å andra sidan vore det ju rena rama drömmen att få spendera en hel dag med Robert Pattinson (som jag skulle valt), det är ju en upplevelse som man aldrig skulle glömma och en stor dröm, men samtidgt pengarna.. Så alltså det här är en fråga jag ärligt talat inte kan välja mellan.

Direkt då jag tänker att "nä men en heldag med RobPattz kan man inte köpa för pengar så det väljer jag" så börjar jag tänka på pengarna "Åhh tänk att få åka utomlands, shoppa i massor och bara för en gångs skulle få unna sig en del utan att oroa sig för pengar".. Så näe, jag kan verkligen inte välja!




Kommentarer

Jag har verkligen ingen aning vad jag skulle valt, men jag vill verkligen veta ad du skulle valt! så berätta :D

Melissa: Jag vet, det är en riktigt svår fråga! Jag har uppdaterat inlägget nu men som du ser jag inte jag heller välja :D

Fy vad svårt! Börjar dierkt tänka på att få träffa Josh eller stevie wonder! det vore mäktigt. men pengar skulle inte sitta helt fel heller. hundra tusen är ju hundra tusen. omöjligt att välja för mig just nu behöver nog sova på det haha

100 000 är ju egentligen bara pengar. Det kan man spara eller vinna på en trisslott med lite tur, haha! Eller bara skaffa sig en ruskigt bra jobb. Och som du skriver, en heldag med någon går inte att köpa för pengar.



Jag skulle helt klart valt en heldag med en kändis, dock vet jag inte riktigt vem.. haha. Men Paris Hilton kanske? Då kanske hon kan köpa grejer till mig för 100 000 kronor i stället, då kanske det jämnar ut sig och man får båda, haha ;)


Kom ihåg






Trackback