Fräknar...

Vid det här laget är det nog ingen som missat att jag älskar fräknar och ni har nog hunnit bli lite less på mitt tjat om dom men jag måste bara prata om dem en gång till :D Jag verkligen fascineras av fräknar! Mot hösten och vintern försvinner mina fräknar nästan helt men sen då det blir vår och man börjar vistas mer ute och i solen kommer de tillbaka hur snabbt som helst, kika bara på bilderna nedan!

Tycker det är rätt coolt att dom försvinner och sen bara kommer tillbaka hur snabbt som helst, eller är det bara jag som tycker det? :P

Vad tycker ni om fräknar? och har ni fräknar själva?



Kommentarer

Det är fint med fräknar, själv har jag inte :P



SV: Tack desamma :D

» lie

Det är sådära sött tycker. Själv får jag bara lite fräknar varsomhelst. Mina syns inte riktig än, de kommer mer när man är ute i solen och då ser man dem på kvällen. Sen ser jag dem nästa gång jag är i solen ;> Lagom!

tycker det är jättefint med fräknar :) och häftigt hur dom kommer och går!

jag hade en del fräknar på somrarna när jag var mindre men nu är det nästan ingenting alls..

sv: det lät väldans gott :o fördigpoppade popcorn har jag ju ätit, men någon sån med cheddar vet jag inte om jag sett? vad är det för märke och vart köper du dom? måste testa :D



jaaa det är jättespännande och jag längtar så jag håller på att bli tokig redan :D

» Sofia

Fräknar är ju så jädra fint!!



Jag har dessvärre BARA på händerna, haha, men jag får vara glad för det lilla :P

Precis sådär är det för mig också. Dom bara ligger i ide under vintern, sen på sommaren bara POFF i hela ansiktet. hahaha. fast det räcker med att jag är ute i 10 min, sen kommer dom fram. helt knäppt. <3

» Tobbe

Hej i stugan!

Allt bra? =)


Kom ihåg






Trackback