Då var jag inte lika kaxig längre..

Idag var jag och tog blodprov inför operationen och det gick lika bra som vanligt. Efteråt gick jag och mamma vidare på sjukhuset en sväng, pratade osv och jag kände mig helt okej. Vi hann även knäppa bilden här nedan.

Vi gick vidare till allergimottagningen där jag skulle fråga om nå grejer.. Efter ett tag skulle mamma fixa till mitt örhänge som satt lite konstigt och helt plötsligt börjar jag känna mig jätte yr och synen blir suddig så jag sätter mig på huk framåt och det blir då bättre. Efter ett tag ställde jag mig upp igen och vi gick in och pratade med sköterskan då jag börjar känna mig yr ännu en gång så jag satte mig igen på huk och satt så ett tag men tillslut fick jag lägga mig där på sjukhussängen tills jag kände mig bättre igen, haha! Näe, jag var inte lika kaxig då som på bilden ovan :D



Kommentarer

Oh, läskigt! :O Kom ni på någon anledning till varför du blev så yr?


Kom ihåg






Trackback