Bloggar jag läser..

Så här kommer alla bloggarna jag läser;

Twilightbloggar
Twifans.com
Eclipsemovie.org
Newmoonmovie.org
Thetwilightsaga.se
Thetwilights.blogg.se
Twilightsweden.se

Mode
Carolines mode
Cocorosa
Columbine Smille
EMSEDGE
Fashion Squad
Fashion Toast
Fashionfever
Fyndigt by Frida
Karla's closet
Life in travel
Lisaplace
My Blomquist
Olsens Anonymous
Elinkan
Gillo Filippa
Sanna tranlöv
Sofis snapshots
Style by Kling
Sweet life Style
WhereDidUGetThat

Personliga bloggar/Livsstil (de fetmarkerade är vänner till mig)
Amanda Berg
Blondinbella
Eckelbobbah
Foki
jenxiisworld
Kenza
Milk/Signe
Niotillfem
Paonpinson
peaceloveandrocknroll
Seul
Shelley
Taheri
Tyra Sjöstedt

Så, där har ni alla bloggar jag följer dagligen, skippade vissa som jag bara är inne på nån gång i veckan.




Kommentarer

Kul =) Columbine är förjävla grym!!

Förästen kolla in min tävling på bloggen där du kan vinna ett utav mina plagg!

http://lovelymi.blogg.se/2010/april/tavling.html


Kom ihåg






Trackback