Allison Harvard

De senaste dagarna har jag sett på America's next Top Model, cycle 12 på webben. Då en tjej som hette Allison kom in i "salen" blev jag nästan rädd, hon såg ut som på bilden längst ner till vänster. Hon hade riktigt stora ögon, var spinkig och en annorlunda formad mun. Då de sedan började fotografera kom jag på mig själv att verkligen vara fascinerad av hennes utseende sen började jag bara gilla henne mer och mer och efter några få avsnitt var det hon jag ville skulle vinna! Hon kom till finalen men tyvärr hamnade hon på andra plats.

Vecka efter vecka tycker jag hennes bilder blev fantastika. Jag älskar att hon ser annorlunda ut, inte en "vanlig" modell! Vad tycker ni om ni kikar på bilderna? Jag tycker hon ser fantastiskt läskig och spännande ut, på ett bra sätt.

PS. PLEASE rösta på mig här, röstningen avslutas imorgon och jag skulle bli så förbaskat glad om jag vann. Just nu ligger jag på andra plats så jag behöver era röster!! =D Klicka in här för att rösta, det är busenkelt och tar seriöst inte mer än 5 sekunder. Tack.



Kommentarer
» Emma

Jag hejade också på henne när jag kolla på den säsongen :)

Emma- Ja hennes utseende var verkligen unikt, jag gillart!! =D


Kom ihåg






Trackback