50 first dates

Ikväll har jag haft film mys men broder och hans vän, vi såg på "50 first dates" som gick på tv3 tror jag det var. Tycker den filmen är riktigt bra (har sett den en gång förut också). Vi satt och skrattade tills tårarna rann då hon spöar killens vän med ett basebollträ eller vad det nu är, så jäkla kul alltså :D Haha.

Ni som har sett den, vad tycker ni om den?

Kan hålla med mamma som sa att den ändå var lite sorglig och det är den ju att hon inte har så långt minne osv men kul är den ändå.

Nå nu ska jag krypa till sängs så jag orkar med morgondagen, kram och god natt :)




Kommentarer

Sv: Ja den var himla fin den :) Skönt att höra! Jo jag mår prima (: Synd bara att lovet redan är slut IGEN! Haha. Ser också att ni där nere har ju det väldigt vårigt, börjar bli det här med lite smått men än finns några snöhögar kvar.

jättebra film tycker jag :)

åååh. jag missade denna filmen :( va sur jag blev nu! haha!



sv; Jag kan förstå de. Hur länge har du bott där nere nu? :D


Kom ihåg






Trackback