VMA

Jag har ett litet problem känner jag. Ikväll eller ja inatt/åt morgon klockan 02.00 (visst är det rätt tid?) sänds ju MTV Video Music Awards och jag vill verkligen se det. Jaha vad är då problemet? Jo vårat hus är extremt lyhört plus att som det ser ut nu sover två familjemedlemmar i samma rum som vår enda tv med kanaler på är, jag kommer alltså inte kunna se det då.

Kommer det sändas på webben? Var kan man i så fall se det? Ha kikat runt lite och sett ställen där det kanske kommer sändas men finns det något säkert kort? Vill ju se!! =D Kom just att tänka på att jag vet inte ens om vi har MTV, kanske borde kolla upp det.



Kommentarer

Haft en bra helg? :)

» Lina

Tack så mycket för halsabandet.. det var jättefint..!=)

Det kommer komma en repris några dagar efter, som är tidigare på kvällen :)

Jag kommer inte ihåg vilken dag eller vilken tid, men om man kollar på mtv så kommer det reklam om det ganska ofta :)

Svar: jaha, okej :)


Kom ihåg






Trackback