Vi kör en till "7 sanningar om mig"

  1. Jag har aldrig smakat en Ben & Jerry's glass.
  2. Jag har sett bandet Nightwish uppträda live.
  3. Jag avskyr lök men älskar vitlök.
  4. Under en period i sjuan blev jag jätte retad av några tjejer i klassen och mådde då väldigt dåligt.
  5. Jag ska göra sjukgymnastik varje dag (gör dom dock bara då jag kommer ihåg) och det är verkligen det tråkigaste jag vet!! Finns inget tråkigare.
  6. Från april till september det här året deltog jag i sammanlagt tre eller om det var fyra tävlingar, jag vann två av dom; Statistrollen i new moon + resan till Italien och min nya mobiltelefon.
  7. Jag är allergisk mot gräs och björkpollen och tål inte katter.



Kommentarer
» Sarah

Sv; Jag ska försöka kolla trailern i kväll :D

sv; tack så mycket :)

» Diana

Åh du måste verkligen smaka Ben & Jerrys´ glass så gott! :) Ja du verkar ha tur med tävlingar iaf ;)

grymt det där med statistrollen ju!


Kom ihåg






Trackback