Usch och fy.


Jag vet att jag varit en rätt usel bloggare idag men det får man faktiskt lov att vara då man är sjuk så jag tänker inte be om ursäkt för det!! :) Jag blir varken bättre eller sämre så just nu ligger jag bara i sängen och kollar på True blood och ärligt talat är serien inte alls så bra som jag trodde den skulle vara, är rätt så besviken.. Har dock hört att andra säsongen blir bättre? Får hoppas på det!

Aja, har en pizza i ugnen som väntar på att bli uppäten och snart börjar ju Idol också. Trevlig fredag på er friska och sjuka där ute! PUSS.



Kommentarer

men hörru! true blood som är så bra?! :D haha, men dt kanske är för att du hade lite FÖR höga förväntningar, så när du väl såg dt så blev dt ba pjoff ner i graven^^ typ.. :P ingen hade berättat om true blood för mig, så jag hade inga förväntningar alls :D



sv; nix, kunde inte trycka på refresh :S försökte ladda om med dt funkade inte heller. menmen^^



jaa visst är han! och imorrn ska jag se på typ hela oc boxen igen, såå länge sen jag såg dt!!

du borde fasiken bli modell! om du nu inte redan är dt? :D haru fått reda på ngt om statistrollen till den där filmen än då? =)



sv; nej, haha tänk om du satt med manuskort xD

& tack desamma :D



mjo, men NÅN gång ska jag se förhandsvisningen :D

haha joo, då fan!! taaaggga :D

jag känner att dt blir väldigt lååånga och måånga kommentarer från mig nu xD haha!



iaf, elr hur! livet är för kort! passa på att leva livet, busa till det lite while u can liksom!

» Frida

åh, tack för att du suddade ut i alla fall några frågetecken i mitt huvud, haha. Men jag fattar ändå inte hur jag lyckats vinna mobilen, har du någon aning om vart du har läst att jag vunnit? Puss!

krya på dig! =)

» Anna

tack hoppas du har aft en bra fredag sj!;)


Kom ihåg






Trackback