Sneak peek.

Här får ni en liten sneak peek på hur jag ser ut idag. Visar en helbild senare under dagen. Lördag, skönt och trevligt. Slappt. Fyndade lite på loppisen, bland annat tröjan jag har på mig.




Update kl. 11.39: Nu har jag kommit till det stadiet då jag hatar serier, det finns inga fler avsnitt att se, ännu. Har ju som sagt sett på Gossip girl de senaste dagarna men nu har jag sett det sista avsnittet som ligger ute på webbe, avsnitt 302 så nu måste jag vänta en vecka mellan varje avsnitt, samma sak med One tree hill. Usch, det hatar jag med serier. Nu ska jag se första avsnittet av The vampie diaries.

Update kl. 11.57: Jag kollar på avsnitten på www.watchxonline.com

PUSS
Ciaooo.



Kommentarer

Fina halsband!

sv: jag är också lite seg:) händer idag?

» tina

vad är det för hemsida du hittar avsnitten på ? :D

sv: ja:) nej inget speciellt.. ska på kalas ikväll;)

» JOSS

brukar du kolla på True Blood? ; o jag är typ helt fast i den serien :3

jätte fin blogg.

älskar din klädstil.


Kom ihåg






Trackback