NY DESIGN!! (och dagens outfit)

Ja som ni ser har bloggen fått sig en makeover, frågar ni mig är den SÅ mycket snyggare nu, den ser proffsigare ut (troligen för att det inte är jag som har gjort den), haha. Jag vill tacka Carin som har gjort min nya header och Josefine som har fixat resten! TACK, jag bokstavligt bugar och bockar för er! :D

Håller ni inte med om att designen är snyggare nu?


Slänger in dagens nu också.



Mammas gamla skor, mammas klänning, blandade armband (de flesta 2-hand) och kavaj Second hand.




Kommentarer
» carin

Gu va snyggt det blev!:)

Ha de toppen ! :D

KRAM

Stilren och vacker...ser riktigt proffsig ut! Kramen

» Anna

hejhej varsågod;) jättefina bilder. ska vi följa varann via BL?

» Anna

aha okej... men jag följer dej.. det gör inget va?:)

ja jag vet, det är illa..vuxna människor som ska förstöra för oss ungdomar. men ska nog på ett ställe som heter myrorna (såg i din beskrivning i bloggen till höger att du är ifrån umeå? so am i! designen var btw as nice nu när den är omgjord!) när jag har pengar igen, när jag nu har det.. :) det är ju en secondhand butik, så där borde man kunna hitta något ialla fall. hoppas jag :b

sV: aa de va ju inte så bra :/



några planer för helgen?:)

Ääälskar din design!! den är skit snygg ;)

riktigt snyggt blev det :)

snygg outfit!

svar: allt är bra med mig med :)

» carin

sötsak! underbar outfit! :D<3

haha you bet im umebo! eller ja jag bor ett par mil utanför närmare bestämt den lilla hålan sävar :) alltså är myrorna ett bra ställe att shoppa på? för alltså.. hittar man något där? eller är de tbara ovärt? jag är på jakt efter gosiga/söta koftor, kanske lite retro linnen, smycken, skor och någon väska. eller? vad brukar man kunna hitta? var på en secondhand butik i växjö och där kunde man hitta typ mest skor och väskor, kläderna såg typ ut som gardiner :s

sry men jag tkr faktiskt den var finare innan! =)


Kom ihåg






Trackback