Mitt lilla projekt.

GLÖM INTE ATT TÄVLA HÄR!!

Tänkte nu avslöja vad jag har hållt på med lite smått nu om dagarna. Jag har gjort, eller beställt rättare sagt efter en fotobok som jag har satt ihop. För er som inte vet om det vill jag mer än något annat jobba som klädstylist och kanske till att börja med få vara som praktikant hos någon därför har jag tagit en massa nya bilder på en massa olika stilar för att visa vad jag kan och att jag inte bara kan sätta ihop en rockig outfit. Sedan har jag knopat ihop dessa bilder på datorn till en fotobok för att sedan kunna visa upp den här för stylister osv.

Inte nog med det så är fotoboken helt gratis!! I alla fall vad jag kan se, Fuji har ett erbjudande så man får en gratis 24-sidors fotobok och gratis porto. Gå in och läs mer här så kan du också göra en fotobok, erbjudant slutar gälla den 15/9.

Här kommer några av bilderna som finns i boken jag beställt efter.



Kommentarer

vad roligt :D tror du kommer lyckas riktigt bra i livet! :) kram!

ok :D låter mysig, jag har inte gjort något särskilt, sitter och svarar på kommentarer just nu, hehe, hoppas du får en jättefin kväll :D kram

ooh vad kul :D:D

Åh vad kul. lycka till! :D

» Adiii

super fina bilder, är du modell? om du inte e det så bör du vara det.skulle vi kunna följa varandras blogg?

vilken av fotoböckerna ska man ta?^^ får man välja vilken man vill ? =)


Kom ihåg






Trackback