Min otroliga nyhet..

Okej, för vissa bloggare är det här inte alls en stor grej men för mig är det första gången och därför väldigt speciellt och spännande. Jag ska få gå på galapremiären av New Moon den 16 november i Stockholm, alltså en förhandsvisning då den har vanlig premiär den 20 november.

Gaaah det ska bli hur roligt som helst, få se filmen före alla andra (förutom de som också är på förhandsvisningen då) och sen få spana in alla som är där, kända bloggare, kanske kändisar?

Och som jag skrev så är det väldigt speciellt för mig, inte bara för att jag ska få gå på en galapremiär för första gången utan det är ju för fasen galapremiären för New Moon som jag kanske kommer synas i dessutom (för er som inte vet det var jag statist i filmen, läs mer om detta i kategorin The.Twilight.Saga + New Moon vinsten).

Just nu svävar jag på moln känns det som och för tillfället älskar jag mitt liv, okej brukar annars också för det mesta älska mitt liv men det här var klart ett stort plus.

Det blir förresten mamma som får följa med mig då hon är underbar och alltid finns där för mig och jag känner att jag vill dela det här med henne. Men knäppa som vi båda är började vi genast "men gud, vad ska man ha på sig då? Vad brukar man ha på sig på sånna tillställningar? Hur ska man ha håret? Jag måste då tona mitt hår innan! Tänk om det är kändisar där?! Går alla på röda mattan? Brukar det vara en röd matta?" osv osv. Haha.

Kul! Fantastiskt! Underbart! Tihii.

Kolla förresten på den här videoen som jag hittade på twilightsweden.se, det är en tjej på youtube som knopat ihop alla tre New Moon trailerna till en. Jag längtar!



Kommentarer

men ååh!! alla får gå på förhandsvisning utom jag :/ superkul för dig! men jag skulle ge vad som helst för att för att få gå på förhandsvisningen..

hur kmr dt sig att du får gå på den? =) pga att du va statist? ;D lyllos dig och grattis iaf.

» Molly

otroligt roligt :D :D :D Inte alls avis nu, haha. jag har samma fråga som tjejen innan, hur kommer det sig att man får förhandsvisningsbiljetter? Eller rättare sagt, hur fick du dom? :)

OMG fuskunge :o !!!!!!! men what the, have superdupermegafun :D fast det vet jag ju att ud kommer ha :D

» Molly

svar: aaah ;D Men gud så underbart rolig, och se den innan alla andra också. Men du kommer få en super kväll :D once in a lifetime verkligen :D

» Malin

Ohoh lite nice då! ;D

tack gumman!;D

va roligt för dig o ännu bättre att jag kanske befinner mig i sthlm då! ;D

» emma

vad roligt:)

haha ja de var säkert därför :D

åh va kul :D då ses vi ju :) ska också på världspremiären!

» Anna

jo tack allt är bara bra;)



kram!

va roligt! :D

Åh vad avundsjuk jag blir. Aaah! Du får ju se den innan då. :( Jag vill också! Lova att inte avslöja allt för mycket! ;)

Konstverken är 30x30 cm när dom är klara :D.. Man ska se dom på några meters avstånd, så ballt!

» Diana

Oh :O Vad kul! Såklart man önskar att man hade sådana biljetter!!! :D

gud va roligt :D slår vad om att du kommer få en toppenkväll!

är verkligen glad för din skull, det här var du värd :D<3

kram!

» Anna

japp;) vad gör du då?

» Anna

japp;) vad gör du då?

aa :) jag var förra året också på twilight, de superkul! :D ja de måste du (=

det verkar vara en skit mysig stad verkligen, dock så tror jag att det ligger i skåne? är inte särskilt förtjust i den skånska dialekten, tycker att dom kan ge bort skåne till danmark :> haha.

» Milla

Men det här var ju för häftigt!! Så kul!! Fnissar gott och igenkännande (nja inte för att jag brukar gå på röda mattan precis..) åt era funderingar!

Ni får helt enkelt köpa en skvallertidning och spana in premiärbilderna..hihi...

Du kan ju det här så jag är helt övertygad om att ni kommer att se fantastiskt vackra ut båda två!

(ska snart gå och se nya filmen Prinsessa som jag och dottern är statister i, om vi nu inte är bortklippta vill säga)

Måste också säga att din sida är väldigt fin!!

Kram

Fuskigt säger jag bara! Haha, nej men jag är glad för din skull :) Ska själv se New moon i stockholm fast inte galapremiär nåra dagar innan såklart :) Ha så kul! ;)

Vad kul! Hur kommer det sig att du fick biljetter? =)


Kom ihåg






Trackback