Min nya älskling..

Det var sagt att min nya mobil jag vann skulle komma nästa vecka men i morse då jag hämtade posten blev jag glatt överraskad då det stod att den redan kommit. Slängde i mig frukost sedan cyklade jag tillsammans med mamma och hämtade den då vi sedan slog oss ner på ett litet fik för att fika. För min del blev det inte så mycket fika utan mer att försöka förstå mig på den nya high tech mobilen som nu är min. Nu efter ca en timme tror jag att jag förstår mig på den, tror ;) Ska visa en bild sen på själva telefonen.






Kommentarer

okej, jo dt är ganska drygt att alltid fixa håret och så, tar sån tid^^ just nu plattar jag håret typ varje dag för luggen står annars åt alla håll och kanter^^

grym mobil! vissa har tur helt enkelt.. haha jag vinner aldrig ngt xD

» adina

nice!



det är bra! fast har fått en elak hatkommentar, av en anonym såklart! irriterande..


Kom ihåg






Trackback