Malmö calling.


Tjenixen.
Såg just på www.tv4.se/idol att de två jag höll på gick vidare, alltså Calle och Jon, Yes!! Och nu till Rockstar som just slutade. Se den, om du gillar "Drugs, sex and Rock'n roll" är det en film för dig, jag älskade den!! Mark Wahlberg i huvudrollen, Jennifer Aniston var också med.

Imorgon blir det riktigt kass med uppdateringar för jag åker till Malmö hela dagen för att gå på stan och komma bort från den här lilla fjuttstaden och rummet ett tag. Jag hoppas bara att jag inte blir helt kass i ryggen och benet bara, håll tummarna för mig tack. Det var så grymt längesen jag var på stan nu (jag räknar inte Simrishamn och Ystad som riktiga städer), det var nog när jag var i Schweiz, alltså i juli.

Vi hörs imorgon kväll!! :D
Tjaoooo.



Kommentarer

jag håller tummarna! hoppas ryggen är på din sida imorrn.

gillar bilden massor!

sv: aaa kollade du inet på hollywoodfruarna :O? ;) hahah :P



just nu sitter ja i skolann och har hål :) dudÅ?:)

» Milla

Hoppas du får en jättemysig dag på stan!!

Kram

» Sofi

Hallå=)

Fin blogg du har.

Men du,det är inte heath ledger som är med i den filen utan Mark Wahlberg ;)

Kram

» Bibbi

Hej min sköna! Såg du "andra delen" på Idol igår? Bakom artisterna satt ju Melker och Ellen ;)

Dom var i bild mest hela tiden;P

Såg ni hade en härlig dag på stan du och mor. Gjorde hon också några fynd?

Hoppas du är ok i ryggen. Själv fick jag ny knäskena idag, Underbart! Kan gå och träna som normalt igen.

Stora kramen


Kom ihåg






Trackback