Kort hår.


Ibland önskar jag att jag hade rakt och inte lockigt hår. Om fallet var så att jag hade rakt hår skulle jag klippa mig ungefär som ovan, för att testa något nytt. Visst, jag skulle kunna klippa mig så nu och platta håret men eftersom det regnar här mycket på vintern (har jag hört) skulle det inte spela någon roll ifall jag plattade då det bara skulle locka till sig igen då jag kommer ut i fuktigheten och regnet och då skulle jag förhoppninsvis se ut som en gumma. Typiskt. Men kanske ska man prova ändå, och chansa? Eller inte.



Kommentarer

grymt snyggt med kort hår! :)

du kan ju alltid klippa dig till våren när det är torrare i luften.

kram!

sv: åååå de e så skönt emd sånna dagar :D:D:D



jag har bara bloggat coh pluggat :)



får säga god natt nu då (A)

» Julia

hahahh fan va snygg blogg x)

gör det !

det är så jävlaa snyggt.

har faktiskt också funderat på att klippa det så. men jag ska spara ut nu , har inte haft långt hår på 3 år.

anyway agneyss är snygg i den frisyren.

PUSS

ha en underbar dag.


Kom ihåg






Trackback