Fler fotoböcker.

Hej.
I morse fick jag hem två till fotoböcker jag beställt efter (gratis), är även riktigt nöjd med dom här två (har ju fått hem två andra innan också). Några av er har frågat hur många fotoböcker man egetligen får beställa och jag vet inte. Jag vet inte om erbjudandet bara gäller en gång per person så jag skapade fyra användarkonton, ett till mig, ett till mamma och varsitt i mina bröders namn och ja, har då beställt fyra stycken. Erbjudandet gäller till den 31 okt och finns här.

En av böckerna jag fick hem idag är fylld utav bilder från studenten och den andra är en julklapp så den kommer jag inte visa här på bloggen då personen som ska få den kanske kikar in här då och då. Men här kommer fyra av de 24 sidorna + fram- & baksida.

Framsida





Baksida

Todilooo.



Kommentarer

jag funderar på att skaffa något sorts fotoalbum, skriva ut bilder osv. återstår bara att se när jag orkar göra det :) jag gillar ialla fall att jag har en ny blogg, är som lite som en nystart. brukar få ryck att vilja starta om på nytt lite nu och då =) haha. det finns många teman att använda men många är tråkiga så ska försöka pilla ihop det men det är css kodning och det kan jag inte.

okej, låter ju inte så bra. Får man fråga vad dom problemen kommer ifrån? Har dom bara kommit eller?



Hur har etableringen där nere gått annars då? :D Kände du många då du flyttade ned?



kram!

» Jenny

På tal om dina studentbilder.. när jag var hos min kusin och kollade på hans studentbilder såg jag dig där på en av dem utspringandes från skolan, haha :)

härliga minnen att ha framöver :D

vaa? får man beställa hem hur många som helst helt gratis? ;o trodde man bara fick en? ^^

» Beta

Jag trodde att det stod "Peddo" på skylten =x kusligt!


Kom ihåg






Trackback