Dagens shopping.

Vet ni vad? Nu är jag riktigt pank, har inte ens 50 öre, hehe :P Hur fisiken ska jag klara mig, vet inte ens när jag får pengar nästa gång, kan bli om två månader men kan även bli längre eller kortare än det :P Aja, jag överlever.

Tänkte bara säga det att bilderna håller inte sån god kvalité, men dom får duga för ikväll.

Kjol från Gina Tricot 99 kr (rea).

Väst Second hand 30 kr.

Kavaj Second hand 105 kr.


Fejkpäls liknande jacka Second hand 75 kr.

Kjol Second hand 65 kr.

Jag är i alla fall nöjd med hur jag spenderade mina sista 374 kroner, punkt slut.



Kommentarer

Och jag älskar dig!!!!!!!!!!!!

Att du orkar prova kläderna....jag har ont i fötterna...orkar inte ens gå upp och säga gonatt!!

Sussa gott vännen!

den första kjolen var riktigt snygg :D


Kom ihåg






Trackback