Dagen so far..

Först måste jag bara, jesus vad många kommentarer jag hade att läsa nu då jag kom hem, riktigt roligt, jag älskar era kommentarer!! =) Hade tänkt blogga i morse innan jag åkte iväg men hann inte, därav frånvaron idag. Nu till dagen.

Idag har jag varit på äppelmarknaden i Kivik som faktiskt var större än vad jag trodde den skulle vara, det bästa var ju också att få provsmaka alla goda äppelmuster!

Då vi kom dit uppträdde "Poppis" så jag satte mig bland alla barnen tillsammans med lillebror och kollade på dom, tyckte faktiskt dom var bra och roliga!! :D "Jag är inte dum, jag är bara fjortis och tuggar bubbelgum", haha.

Känner ni igen Lasse Kronér? han var tydligen där i alla fall.

På marknaden hade dom även världens störtsa (tror vi) äppeltavla, cool va? bara gjorde av äpplen!






Sedan åkte vi vidare till där dom tillverkar all must osv och sen blev det ännu en tur till nån trädgård fast då hade jag ont i ryggen och benet så jag stannade i bilen och sov 40 min :P

Vad har ni gjort idag mån tro?



Kommentarer

ooh häftigt med såna dära äppeltavlor :D

idag har jag inte gjort nånting alls nästan..

målade en tavla för en liten stund sen.. finns bild på bloggen :)

annars har jag bara tagit det lugnt. är hur seg som helst... x)

» Emma

Cool tavla:D jag har varit och handlat kläder:O hitta massa snygga höstkläder:) kramkram

HAHAHHAHA gubben i gul kostym och med afrohår är min lärare! HAHAH Poppe som han kallas är bäst!

Tänkte egentligen åka till Kivik för att se Rockis & Poppis men kunde dock inte fixa skjuts :/



Juste, jag tänkte höra om du har fler bilder på Poppe som jag kan få isåfall? Det vore jätteschysst! Kram :)


Kom ihåg






Trackback