Ännu en fotobok..

Tycker ni jag förtjänat att bli veckans blogg hos Britizas? Rösta i så fall på mig här :)

Ni minns väl då jag tipsade om att man fick beställa efter en gratis fotobok hos Fuji för några veckor sedan, well nu finns ännu ett erbjudande hos dom för er som inte hunnit göra er fotobok än, klicka här. Jag visade ju bilder på en fotobok jag beställt därifrån men inte den andra jag beställde. Den är mer privat men jag bjuder på 10 av de 24 sidorna från den. Fotoboken innehåller bilder från Januari-september 2009.

Framsida

Nyår 2008-2009 med älsklingstjejerna.

Jag och Jossan gaddade oss ;)

Lite härliga party pics.

En av de störtsa händelserna från det här året!

Jag var med i olika tidningar.

Jag och min vän Melker på min 19-års dag.

26-28 maj, Italien med BabyH!! New moon statist 27 maj.

4 juni var det dags för studentbal.

10 juni, Studenten!

17 juli, flyttade från Umeå till Simrishamn.

Baksida.

De två fotoböcker jag beställt efter är jag riktigt nöjd med och helt gratis är det så beställ nu, kul att ha kvar som minne!



Kommentarer
» Anna

åhh nej:( öroninflammation det är inte kul att ha:'(

det hade jag en gång och samtidigt hade jag luftvägsinfektion



krya på dej;)<3

fina bilder! :)

jätte fin! Hur lång tid tar det innan man får hem fotoboken? :D

» Frida

hur lång tid tar det att få hem en fotobok? :D

din blogg är grym!!:)

tjusigt :D kul att ha kvar sen!

härliga bilder som vanligt :D


Kom ihåg






Trackback