Trött-Tröttare-Tröttast

För någon vecka sedan hade jag en period då jag var vaken till 2-3 varje natt och sov då till 11-12 om dagarna, inget konstigt med det MEN igår la jag mig 23.20, somnade direkt men sov ändå till 11 idag, min kropp måste verkligen ha varit trött, haha!

Sedan en annan sak, smink gör verkligen mycket! Alltså då jag inte ha mascara på mig ser jag verkligen knepig ut :P Mina ögonfransar syns knappt och jag ser nyvaken ut än om klockan är 18.00. Tråkigt men sant. Nu ska jag keeeka!

Update kl 19.27: Helloj igen. Idag har jag inte varit aktiv på något vis. Men men, snart gäller Idol, lär väl komma ett litet inlägg efter det, ciao.



Kommentarer
» Lisa

Koftan du har på dig ser snygg ut! Kan du inte visa mer av den någon gång? :)

hejhej det var ett tag sen, super fina bilder som alltid:D allt bra med dig?

» TwIda

Gud va du har cool stil..

och nu tror jag fan att jag ska klippa min lugg igen..

orkar inte vänta och du va så snygg i din lugg!


Kom ihåg






Trackback