Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min...

... munnen den ska skaratta och va glá, munnen den ska sjunga tralala.. Okej minns inte om den gick så men äh, bjuder i så fall på en egen version.

I alla fall så har jag nu suttit och pratat fram om tillbaka med Therese i telefon och NU är våra tågbiljetter till Sthlm bokade, 16-19 november, wiiie! Tyvärr blev det ingen gala MEN vi ska ändå gå på en förhandsvisning (av New Moon), "bloggvisningen" den 17 november. Tror ni jag längtar?! ;) Vi funderade på att istället åka den 17-20 november för att även kunna gå på midnattsvisningen av Twilight + New moon den 19 men då blev det så konstigt med tider osv så vi skippade det.

Imorgon ska jag försöka bjuda på någon ny bild, försöka, lovar inget. Känner att jag borde sova nu men snart, måste bara svara på era kommentarer som jag bara skjuter upp.

God natt.
PUSS



Kommentarer
» A.C

oj..låter inte kul:(

vad hände?:S asch~~ hoppas dt har gått över lr kmr att gå över:)



kram:D

Haha no harm done :)

åh det kommer bli några helt underbara dagar i stockholm! längtar AP MYCKET :D<3333

Vad fin bild.


Kom ihåg






Trackback